NAJLEPSZE USŁUGI.NAJWYŻSZA JAKOŚĆ USŁUGI.

Nasze działania towarzyszą Klientom nieprzerwanie od 2011 roku. Od samego początku kierowaliśmy się  dobrem naszych Klientów, dlatego też stale pracujemy i udoskonalamy jakość naszej obsługi. Staramy się spełniać wszelkie oczekiwania, a także wprowadzać sugestie oraz uwagi kierowane do naszego zespołu. Szanujemy czas naszych Klientów, dlatego zapewniamy innowacyjne rozwiązania:
logo gwarancja kontaktu

E-BOK

Łatwy w obsłudze system, w którym płatności on-line i faktury są zawsze pod ręką.
logo gwarancja kontaktu

EKO FAKURĘ

Dbamy o środowisko i zachęcamy naszych Klientów do korzystania z Eko faktury, która jest dostarczana na wskazany adres e-mail.
logo gwarancja kontaktu

GWARANCJĘ SZYBKIEGO KONTAKTU

Logując się do E-BOK masz gwarancję, że nasz Dział Obsługi skontaktuje się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni!

E-BOK. WSZYSTKO W JEDNYM MIEJSCU - FAKTURY, PŁATNOŚCI I KONTAKT
ON-LINE PRZEZ 24 H.

E-Bok to elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne przez Internet 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Logując się do serwisu możesz bezpośrednio i bezpłatnie opłacać faktury, oprócz tego uzyskasz dostęp do informacji dotyczących Twojego konta, nowych ofert i promocji oraz będziesz miał możliwość dokonywania internetowych zgłoszeń do Obsługi Klienta.

Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu, a otrzymasz:

FAQ,CZYLI WAŻNE PYTANIA

Zmiana sprzedawcy

Ty też masz prawo do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej oraz gazu! Jak dokonać zmiany i czerpać z tego korzyści? Wszystkie odpowiedzi znajdziesz tutaj

Umowa

Zmiana sprzedawcy wymaga podpisania nowej umowy. Wszystkie niezbędne informacje na temat umowy z Energetycznym Centrum SA znajdziesz tutaj

Formy kontaktu

Chcesz się z nami skontaktować? Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiadamy na wszelkie pytania. Więcej informacji znajdziesz tutaj

Rozliczenia

Informacje na temat Twojego salda, terminy płatności i numery rachunków bankowych znajdziesz tutaj

Faktura, dokumenty płatnicze

Znajdź odpowiedzi dotyczące Twoich dokumentów rozliczeniowych.

E-BOK

Pytania związane z Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta

UMOWY