logotyp

WAŻNE PYTANIA

Karta Korzyści

Najczęstsze pytania odnośnie programu dla Klientów.

  • Czym jest program Karta Korzyści?

    Karta Korzyści to program lojalnościowy dla Klientów Energetycznego Centrum. Opis działania i wszystkie benefity znajdują się na stronie www.ec.net.pl/kartakorzysci
  • Jak korzystać z Karty Korzyści?

    Korzystanie z każdego benefitu opisane jest na stronie www.ec.net.pl/kartakorzysci , w zakładce „Jak korzystać”.
  • Gdzie znajduje się Regulamin Karty Korzyści?

    Regulamin udostępniony jest na stronie www.ec.net.pl/kartakorzyści. Możesz również zapoznać się z nim TUTAJ
  • Czy uczestnictwo w programie lub posiadanie karty programu jest płatne?

    Nie program jest darmowy, jednak w zależności od rodzaju benefitu z jakiego korzystamy charakteryzuje się różnymi profitami:
    • Korzystanie z portalu womanonline.pl – logujesz się za darmo, płacisz tylko za zakupy na portalu z 20% rabatem.
    • Korzystanie z portalu JUSTAWAY – logujesz się za darmo, płacisz tylko za zakup wycieczek, ale dostajesz 10% rabat.
    • Korzystanie z Opieki Medycznej LUX MED lub Axa Assistance – aby móc nic korzystać musisz wykupić wybrany wariant produktu.
    • Porady Prawne Availo – są gratis dla Klientów Biznesowych
    • Wybrane usługi w Dent-a-medical – otrzymujesz rabaty na wybrane usługi.
    • GAZOWE ASSISTANCE – bezpłatne naprawy urządzeń gazowych dla Klientów posiadających umowę gaz i prąd.
  • Jak mogę skorzystać z GAZOWEGO ASSISTANCE?

    Wystarczy, że masz podpisaną umowę na gaz i prąd, która obowiązuje od 3.09.2014, a możesz korzystać z bezpłatnych napraw kuchenek i piecy oraz urządzeń zasilanych gazem. Z usług można korzystać nawet 2 razy w roku, każdorazowo do kwoty 500 zł(w tym 100 zł przeznaczone jest na części zamienne).
    Aby skorzystać z CENTRUM ALARMOWEGO i zgłosić usterkę zadzwoń na numer: +48 (22) 203 75 37
Czy jesteś naszym klientem?
Podaj numer umowy

i ciesz się z korzyści, które dla Ciebie przygotowaliśmy!